Home (157) Cina (53) Prinz (45) Desert (36) Antreuri (19) Supe Ciorbe (15) Mic dejun (8) Aperitive (6) Gratar (5) Vin rosu (4) Digestive (3) Sosuri (3) Bauturi (2) Pizza (2) Salate (2) Vin alb (2) Vin rose (2) Garnituri (1) H (1)

22 iunie 2011

Shaorma lu' Nicu


Ingrediente
500g carne, 2 ardei grasi, 3 cepe mici, 1 legatura marar, 50g cascaval, sare si piper dupa gust


Mod de preparare


Am tocat carnea, am taiat ardeii, ceapa julien si cascavalul cubulete. Din carnea tocata am facut cateva crochete, iar umplutura de legume am adaugat-o peste lipii. Am asezonat cu sare si piper, am rulat  lipiile si le-am bagat la cuptor.

Pofta buna!


 

2 comentarii:

Tudor spunea...

waw! si eu care credeam ca exista numai shaorma clasica. bravo tie. ai imaginatie. cred ca nu-i rau deloc.

gurmand spunea...

am sa incerc si eu varianta asta. ultima shaorma pe care am mancat-o nu mi-a satisfacut papilele gustative.