Home (157) Cina (53) Prinz (45) Desert (36) Antreuri (19) Supe Ciorbe (15) Mic dejun (8) Aperitive (6) Gratar (5) Vin rosu (4) Digestive (3) Sosuri (3) Bauturi (2) Pizza (2) Salate (2) Vin alb (2) Vin rose (2) Garnituri (1) H (1)

10 mai 2011

Lapte cu fidea



Intr-o zi mi-am adus minte de gusturile si mirosurile copilariei si mi-a zburat mintea la banalul lapte cu fidea pe care il mancam in copilarie.
Asa ca m-am dus la magazin, am luat un litru de lapte, o punga cu fidea subtire si o esenta de vanilie si m-am pus pe gatit. Simplu si delicios. Am pus laptele la foc, am fiert fideaua doua minute, dupa care am scurs-o si am adaugat-o peste lapte. La final am imbunatatit laptele cu esenta de vanilie, am luat oala de pe foc, am asteptat putin sa se amestece aromele, dupa care am servit in castron. Si uite asa mi-am satisfacut o pofta din copilarie.

Niciun comentariu: