Home (157) Cina (53) Prinz (45) Desert (36) Antreuri (19) Supe Ciorbe (15) Mic dejun (8) Aperitive (6) Gratar (5) Vin rosu (4) Digestive (3) Sosuri (3) Bauturi (2) Pizza (2) Salate (2) Vin alb (2) Vin rose (2) Garnituri (1) H (1)

11 mai 2011

Tarta cu jeleu



Am facut repede un aluat de pandispan in care am aruncat si niste mieji de nuca trasi la tigaie, am tapetat o tava cu unt si faina si am introdus compozitia la cuptor. Am testat aluantul intre timp cu scobitoarea, iar cand a fost gata am scos tava din cuptor si am lasat-o sa se racoreasca. Separat, am desfacut un plic de jeleu pe care l-am dizolvat in putina apa rece, adaugand si trei linguri cu zahar. Am amestecat jeleul la foc potrivit pana am obtinut consistenta dorita.
Dupa ce s-a racit am turnat jeleul peste tarta.

Niciun comentariu: