Home (157) Cina (53) Prinz (45) Desert (36) Antreuri (19) Supe Ciorbe (15) Mic dejun (8) Aperitive (6) Gratar (5) Vin rosu (4) Digestive (3) Sosuri (3) Bauturi (2) Pizza (2) Salate (2) Vin alb (2) Vin rose (2) Garnituri (1) H (1)

31 august 2011

Tocanita de legume


Odata plecat intr-o delegatie, am lasat deoparte gatitul si m-am reprofilat. Departe de casa, am facut intr-o seara tarziu o tocanita de legume foarte buna si usor de preparat. "Lucrarea mea" a inceput cu
tocarea  a doua cepe potrivite pe care le-am si pus la calit. Am curatat apoi doi morcoivi pe care i-am adaugat peste ceapa si i-am lasat sa fiarba la foc mic. Cum ma incurcam prin frigider de un ardei gras, l-am spalat si l-am taiat cubulete, asteptand sa adaug si un dovlegel la tocana de legume. Intr-un final, au ajuns toate peste ceapa si morcovul calit. Au stat la cald pana am curatat, taiat si pus la fiert cartofii pentru tocana. Nu a durat mult. Cand s-au inmuiat cartofii am adaugat compozitia de legume calite, le-am lasat un pic sa se "imprieteneasca", timp in care am calit doua rosii in ulei, aruncandu-le peste fiertura care mirosea demential. Condimentata cu sare si piper si cu multa verdeata, tocana a iesit delicioasa/ 

Niciun comentariu: