Home (157) Cina (53) Prinz (45) Desert (36) Antreuri (19) Supe Ciorbe (15) Mic dejun (8) Aperitive (6) Gratar (5) Vin rosu (4) Digestive (3) Sosuri (3) Bauturi (2) Pizza (2) Salate (2) Vin alb (2) Vin rose (2) Garnituri (1) H (1)

20 mai 2011

Tiramisu "Nicu"

Ingrediente:
250 gr piscoturi, 500 gr mascarpone
3 linguri cu varf de zahar pudra, 3 oua, cacao pentru garnisit, cafea naturala pentru insiropat
Toate ingredientele trebuie sa fie la temperatura camerei. Pentru crema, mixati mascarpone impreuna cu zaharul pudra pana obtineti o spuma omogena. Separam ouale si amestecam galbenusurile cu mascarpone pana se omogenizeaza. Separat, am batut albusurile spuma tare si le-am incorporat in crema de mascarpone. Putem aseza piscoturile in functie de forma in care dorim sa pregatim prajitura. Intre timp am facut o ceasca cu cafea pe care am indulcit-o dupa gust, aromatizand-o cu esenta de vanilie sau de rom, in functie de preferinte. Am stropit piscoturile cu cafea, dupa care am montat prajitura. Peste piscoturi  am asezat jumatate din crema si am uniformizat-o cu spatula. Ulterior, am asezat al doilea rand de piscoturi si am repetat faza cu crema. Tiramisu s-a odihnit cateva ore la frigider, dupa care l-am garnisit cu cacao.


Pofta buna!

Un comentariu:

rami spunea...

Foarte bun tiramisu. Astept urmatoarea prajitura. mmmmmmmmm