Home (157) Cina (53) Prinz (45) Desert (36) Antreuri (19) Supe Ciorbe (15) Mic dejun (8) Aperitive (6) Gratar (5) Vin rosu (4) Digestive (3) Sosuri (3) Bauturi (2) Pizza (2) Salate (2) Vin alb (2) Vin rose (2) Garnituri (1) H (1)

04 mai 2011

Fasole prajita


made by Nicu

Am ales fasolea si am pus-o la inmuiat cu o seara inainte. A doua zi i-am dat un clocot pana apa s-a ingalbenit. Am scurs-o si am pus-o la fiert din nou cu apa fierbinte. Si uite asa am procedat de trei ori tocmai pentru a scapa de toxina care ne deranjeaza intestinele uneori. Separat am tocat marunt doua cepe,
am ras doi morcovi, un patrunjel si o telina mica prin razatoarea mica si le-am calit impreuna cu ceapa. Apoi am adaugat sosul de rosii si doua crengute de cimbru. Intreaga compozitie am amestecat-o cu fasolea deja fiarta si am mai lasat mancarea pe foc pana s-au amestecat aromele. Am asezonat-o cu patrunjel verde tocat, sare, piper si putin ardei iute. Castravetii la otet au mers de minune alaturi. Pofta buna! 

Niciun comentariu: