Home (157) Cina (53) Prinz (45) Desert (36) Antreuri (19) Supe Ciorbe (15) Mic dejun (8) Aperitive (6) Gratar (5) Vin rosu (4) Digestive (3) Sosuri (3) Bauturi (2) Pizza (2) Salate (2) Vin alb (2) Vin rose (2) Garnituri (1) H (1)

04 mai 2011

Bors de peste


made by Nicu
Am prins zilele trecute un clean si ca sa nu arunc capul si coada pestelui am zis sa fac un bors pescaresc. Asa ca am curatat pestele, l-am spalat, i-am scos branhiile, l-am portionat si l-am pus deoparte. A venit randul radacinoaselor, pe care le-am spalat si curatat, le-am taiat in cuburi mici si le-am pus la fiert. Cand legumele au fost fierte am adaugat ceapa tocata, trasa putin prin ulei, rosiile taiate cuburi si o jumatate da canita de orez. Cand toate acestea au dat un clocot am adaugat bucatile de peste. Cand carnea s-a ridicat la suprafata, semn ca pestele era fiert, am adaugat patrunjelul si leusteanul tocat fin. Am asezonat borsul cu sare si piper. Am montat borsul in castron, acrindu-l cu otet dupa gust. Pofta buna! 

Niciun comentariu: