Home (157) Cina (53) Prinz (45) Desert (36) Antreuri (19) Supe Ciorbe (15) Mic dejun (8) Aperitive (6) Gratar (5) Vin rosu (4) Digestive (3) Sosuri (3) Bauturi (2) Pizza (2) Salate (2) Vin alb (2) Vin rose (2) Garnituri (1) H (1)

13 aprilie 2011

Praz cu inimi

made by Nicu

 In faza pregatitoare prepararii acestui fel de mancare este foarte important sa spalati inimile de cheagurile de sange. Pentru a face acest lucru am crestat inimile si am curatat sangele din interior. Apoi le-am pus la fiert cu foarte putina sare, separat am taiat rondelele de praz, morcovul si le-am asezat intr-o tava yena. Dupa ce inimile au fost fierte, le-am tras in ulei cu o jumatate de ardei iute. Le-am adaugat in vasul pregatit si le-am bagat in cuptor pentru 30 - 35 minute. Se serveste fierbinte cu paine de secara si marar proaspat tocat.

Praz, morcov si o ranza

Niciun comentariu: