Home (157) Cina (53) Prinz (45) Desert (36) Antreuri (19) Supe Ciorbe (15) Mic dejun (8) Aperitive (6) Gratar (5) Vin rosu (4) Digestive (3) Sosuri (3) Bauturi (2) Pizza (2) Salate (2) Vin alb (2) Vin rose (2) Garnituri (1) H (1)

13 aprilie 2011

Desert cu capsuni

made by Nicu

Am spalat capsunile, separat am amestecat un iaurt din lapte de capra, un cocolos de branza de vaci (proaspata) si o mana de capsuni taiate cubulete mici. Am indulcit compozitia cu o lingura de zahar si le-am bagat la frigider pentru a se odihni. Intr-un alt castron, am preparat frisca. Toate ingredientele le-am montat in cupe, incepand cu iaurtul amestecat cu capsuni si branza de vaci. Am completat cu frisca si am ornat cu o capsuna. Desertul este facut dupa o reteta proprie si este foarte racoros.

Pofta buna!

Un comentariu:

Bty spunea...

Am zis eu ca barbatii sint cei mai buni bucatari. Uite aici o dovada!