Home (157) Cina (53) Prinz (45) Desert (36) Antreuri (19) Supe Ciorbe (15) Mic dejun (8) Aperitive (6) Gratar (5) Vin rosu (4) Digestive (3) Sosuri (3) Bauturi (2) Pizza (2) Salate (2) Vin alb (2) Vin rose (2) Garnituri (1) H (1)

15 aprilie 2011

Prajitura mea

made by Nicu
Zilele trecute mi-am cumparat o tava noua. Si cum aveam in frigider cateva oua si doua portocale am zis sa fac ceva bun. Asa ca am luat patru oua, am separat albusurile de galbenusuri iar albusurile le-am batut spuma ca pentru bezea. Galbenusurile le-am frecat cu patru linguri de zahar si am adaugat sase linguri de faina alba si un praf de copt. Am amestecat cele doua compozitii, am uns tava cu ulei si am tapetat-o cu faina, dupa care am turnat compozitia in ea. La final am aruncat in compozitie cateva cubulete de ciocolata si-am dat-o la cuptor timp de aproximativ 40 minute, la foc moale. Am scos prajitura din cuptor si am lasat-o sa se racoreasca. Intr-un castronel am stors jumatate de portocala si am amestecat sucul cu 3 linguri de zahar pudra , la care am adaugat razatura de la portocale. Am omogenizat totul si am insiropat prajitura care in final a iesit pufoasa si aromata.

Niciun comentariu: