Home (157) Cina (53) Prinz (45) Desert (36) Antreuri (19) Supe Ciorbe (15) Mic dejun (8) Aperitive (6) Gratar (5) Vin rosu (4) Digestive (3) Sosuri (3) Bauturi (2) Pizza (2) Salate (2) Vin alb (2) Vin rose (2) Garnituri (1) H (1)

18 aprilie 2011

Mic dejun


made by Nicu
Intr-o dimineata, am avut pofta sa mananc o omleta cu castraveti la otet. Asa ca am spart sase oua (pentru 2 persoane), le-am batut foarte bine, intre timp am pus tigaia la incins pe aragaz si am turnat putin ulei in ea. Cand am obtinut temperatura optima am turnat ouale batute spuma si am supravegheat coacerea omletei ca nu cumva sa o scap si sa se arda. Am tot intors-o si pe o parte si pe alta, am asezat bucatile de omleta pe farfurie, am pus alaturi o lingura de branza cu smantana, paine, castraveti la otet si uite asa am obtinut un mic dejun foarte gustos si consistent. Pofta buna!

Niciun comentariu: