Home (157) Cina (53) Prinz (45) Desert (36) Antreuri (19) Supe Ciorbe (15) Mic dejun (8) Aperitive (6) Gratar (5) Vin rosu (4) Digestive (3) Sosuri (3) Bauturi (2) Pizza (2) Salate (2) Vin alb (2) Vin rose (2) Garnituri (1) H (1)

12 aprilie 2011

Ciorba de perisoare a la grec

made by Nicu

Am pus la fiert doua oase de vita. Dupa un timp am aruncat oasele si am pastrat zeama in care am pus
la fiert legumele (morcov, patrunjel, telina, pastranac). Separat, din carnea tocata de vita amestecata cu o ceasca de orez, 2 oua condimentate cu sare si piper, am format perisoarele. Cand legumele au ajuns la punctul de fierbere, am adaugat perisoarele una cate una. Am acrit ciorba cu zeama de lamaie, separat am amestecat smantana cu doua galbenusuri de ou si cand ciorba s-a mai racit, am turnat smantana. Am asezonat mancarea cu sare si piper dupa gust, dupa care am adaugat patrunjel si leustean tocat.  

2 comentarii:

Laura spunea...

Da' cita smintina! Fara nu se putea? Ca perisoarele sint tare yammy... :D

Anonim spunea...

Se poate si fara smintina.Da nu se mai chiama "a la grec"