Home (157) Cina (53) Prinz (45) Desert (36) Antreuri (19) Supe Ciorbe (15) Mic dejun (8) Aperitive (6) Gratar (5) Vin rosu (4) Digestive (3) Sosuri (3) Bauturi (2) Pizza (2) Salate (2) Vin alb (2) Vin rose (2) Garnituri (1) H (1)

28 aprilie 2011

Peste prajit


made by Nicu


Platoul cu peste este creatia mea in totalitate. Adica eu l-am prins, eu l-am prajit si tot eu l-am mancat. Asa ca pana sa ajunga in tigaie, l-am curatat de solzi si de mate, l-am spalat bine, l-am lasat la scurs, dupa care l-am dat prin faina si l-am prajit. Pentru ca vorbim de peste proaspat, gustul dulce este inconfundabil. Daca pui alaturi un mujdei de usturoi stropit cu putin otet si o mamaliga facuta cu unt, te lingi pe degete. Un vin alb ar fi ideal, insa merge si unul rosu sec. 

Un comentariu:

Anonim spunea...

si noi am participat la "consumarea"deliciosilor pesti prajiti....ok...